Щодня близько сотні дзівнків надходить на новостворену “гарячу лінію” Херсонської ОВА

20 Серпня 2022, 12:37

Ілюстрація: відкрите джерело з Мережі.

Як повідомлялось раніше, для жителів Херсонщини створили “гарячу лінію”. На лінії працюють 4 оператори, вони приймають до сотні дзвінків щодня. Ще близько трьох сотень повідомлень надходять на різні месенджери.

Про це повідомляє “Суспільне”.

“Жителі Херсонщини, які залишаються в окупації, не мають доступу до українського зв’язку, тому звертаються через месенджері. Щодня надходять до 185 повідомлень на Viber, 11 – на WhatsApp і 98 – на Telegram, повідомили в обласній військовій адміністрації. Питання дуже різні – виїзд з окупованих територій, як зареєструвати новонароджену дитину, як пролонгувати документи, як оформити пенсію або змінити фінансовий номер або банк для виплати пенсій тощо.

“На кожне повідомлення, яке приходить на Viber, формується особова справа: о такій-то годині, з такого номера і таке питання. Якщо оператор володіє інформацією, він відповідає відразу, якщо ні, то звертається до профільного управління або до Департаменту (освіти, спорту, соцзахисту). Коли отримує відповідь, то передає людині”, – розповів працівник “гарячої лінії”.

За словами представника Обласної військової адміністрації, дуже багато питань надходить від жителів області, які залишаються на окупованій території, стосовно освіти, реєстрації документів, пролонгації довідок і документів.

“Питають, як зареєструвати новонароджену дитину, як оформити послугу ЄМалятко. Багато питань, як пройти медико-експертну комісію, коли треба продовжити групу інвалідності. Комісія зараз не працює на окупованих територіях, але йде пролонгація цієї довідки. Багато питань по виплатах: як отримати, як змінити фінансовий номер, як змінити банк”, – сказав він.

Багато звернень і про допомогу з виїздом, продовжив держслужбовець. Оператори записують всі дані, звідки людина хоче виїхати і куди, потім ОВА звертається до районних державних адміністрацій та влади територіальних громад. Далі йде супровід жителя до моменту його виїзду.

Відповідь людина може отримати відразу або через деякий час, розповів працівник “гарячої лінії”, все залежить від складності питання”, – йдеться у повідомленні.