Передвиборча кампанія у соцмережах: скільки коштує рекламний допис

01 Листопада 2021, 13:04

Передвиборча кампанія у соціальній мережі Facebook на Херсонщині пройшла відносно спокійно. Серед 15 кандидатів, що змагаються за посаду народного депутата України, у Facebook розгорнули свою кампанію лише п’ятеро.

Про це інформує Громадянська мережа “ОПОРА”.

Найбільшу присутність у цій соцмережі має кандидат від “Слуги народу” Сергій Козир. Окрім офіційної сторінки, рекламу на користь цього кандидата транслювали ще 7 Facebook-сторінок. Сукупно було витрачено майже 7500 доларів (майже 200 тисяч гривень) на 89 рекламних дописів.

Крім офіційної сторінки кандидата, агітація здійснювалася зі сторінок Молодіжка ХерсонщиниКоманда Зеленского в БериславеЗЕ Команда в Херсонской областиНовая Каховка – Команда ПрезидентаНовая Каховка – Команда Президента, Новая Каховка — Команда Зеленського (на момент написання матеріалу видалена) та Горячий Новокаховский. Новая Каховка Online.

Контент рекламних дописів на усіх сторінках доволі схожий — усі сторінки розповідають про програмні пріоритети кандидата, комунікацію з виборцями та закликають віддати за нього свій голос на виборах, а сам Козир також позиціонує себе як представник Президента в окрузі.

Друге місце за кількістю витрачених коштів у окрузі посідає кандидат від “Європейської солідарності” Ігор Йосипенко — він витратив понад 4 тисячі доларів (понад 100 тисяч гривень) на 47 рекламних дописів. У своїх рекламних дописах Йосипенко розповідає про Херсонщину, свої пріоритети як кандидата та що про нього думають місцеві жителі.

Геннадій Лагута витратив майже 2 тисячі доларів (понад 52 тисячі гривень) на політичну рекламу у соціальній мережі Facebook та опублікував 18 рекламних дописів на двох сторінках — особистій Геннадій Лагута — та партійній Нам тут жити.

Найменше коштів на політичну агітацію онлайн у виборчому окрузі витратив Ігор Токовенко, що балотується від партії “Народовладдя”. Кандидат витратив трохи менше 200 доларів на 17 рекламних дописів. У своїй фейсбук-рекламі Токовенко найбільше акцентує на протиставленні себе іншим, за його словами, олігархічним силам.