Понад 8 млн. грн штрафу застосували податківці на Херсонщині упродовж курортного сезону-2021

04 Жовтня 2021, 12:19

Ілюстративне фото: відкрите джерело з Мережі.

Влітку в рамках операції «Курорт – 2021» ревізори Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі провели 512 фактичних перевірок суб’єктів господарювання, які здійснюють реалізацію алкогольної та тютюнової продукції й 39 – які здійснюють реалізацію паливно-мастильних матеріалів.

Про це повідомляють в ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

Серед типових порушень, які фіксувалися найчастіше є: використання режиму попереднього програмування реєстратора розрахункових операцій (РРО) без зазначення коду УКТ ЗЕД (Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності) підакцизної групи товарів – 295 випадків, проведення розрахункових операцій без застосування РРО – 243, реалізація алкогольних напоїв за цінами нижчими від встановленого розміру мінімальних – 113, торгівля підакцизними товарами без первинних документів (накладних) – 95, торгівля алкогольними напоями в не визначеному місці торгівлі – 69, реалізація алкогольних напоїв без придбання відповідної ліцензії – 38 випадків.

За матеріалами проведених перевірок застосовано вже майже 8,7 млн. гривень штрафних (фінансових) санкцій.

В ГУ ДПС нагадують, що суб’єкти господарювання можуть продавати алкогольні напої або тютюнові вироби за наявності у них ліцензій. Щорічна плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями складає 8 тис. гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться на місці торгівлі. На території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, – така плата становить 500 гривень.

Щорічна плата за ліцензію на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі становить 2000 гривень, а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст – 250 гривень.