Побори у школах Херсонщини: ситуацію вивчають правоохоронці

07 Жовтня 2019, 09:46

За вересень на «гарячу» лінію Херсонської ОДА щодо скарг на діяльність закладів освіти області  надійшло 110 звернень. Про це 7 жовтня під час селекторної наради повідомила Світлана Чепіга, заступник голови ОДА, передає «ІРС-Херсон».

За її словами, 52 звернення –  це запитання, чи потрібно здавати кошти в фонди школи або дитячого садочка, як керівництво шкіл має звітувати за використані кошти, а також питання щодо харчування.

«Інші 58 звернень – це конкретні скарги щодо вимагання коштів з батьків в навчальних закладах. До речі, з них 7 колективних скарг. Більша половина скарг буда розглянута згідно дієвого механізму, створені роочі групи, ініційовані збори батьків та проведена робота з керівництвом шкіл. Також є приклади, коли інформація направлена до правоохоронних органів. Відповідями на іншу половину скарг є просто відписки і найбільше їх  саме по Херсону. Ганебні приклади, коли надходить скарга на директора школи і управління освіти надає цьому ж директору цю скаргу на розгляд. Як на мене, це неприпустимо і є елементом корупції в системі управління освіти», – повдомила Чепіга.

Як зазначила заступниця голови ОДА, за результатами аналізу звернень на “гарячу” лінію на сайті ОДА, сторінці ОДА у «Фейсбуці» та на інформаційних дошках кожної школи оприлюднять спеціальний порадник для батьків.

“Хочу подякувати громадянам за зворотній звязок як позитивний, так і негативний. Громадяни повідомляють, що “гаряча” лінія допомагає зупиняти неправомірні дії у школі, закриваються групи у вайбері, повертаються кошти батькам. Приведу приклад повідомлення з Генічеська: заявниця зазначає, що після дзвінка на “гарячу” лінію одразу знайшли і меблі, і гроші на прибиральницю вже не потрібно здавати”, – зазначила Чепіга.

Нагадаємо, з 10 вересня запрацювала «гаряча» телефонна лінія для батьків за номером 0 800 50 40 77 з питань діяльності закладів освіти області.