В онлайн-ЗМІ Херсонщини топ-джинсовиком став самовисуванець Олександр Співаковський – ІМІ

15 Липня 2019, 08:27

Найбільше матеріалів з ознаками замовності в онлайн-ЗМІ Херсонщини стосувались самовисуванця-мажоритарника і нинішнього нардепа Олександра Співаковського.

Про це повідомляє ГО “Інститут масової інформації”, посилаючись на результати свого дослідження, що було проведено в 10 онлайн-ЗМІ Херсонщини з 24 по 28 червня цього року.*

З понад півсотні зафіксованих замовних текстів за Співаковськогои “джинсували” в 36% випадків. Почесні друге та третє місця за кількістю “джинси” зайняли кандидат від “Опозиційної платформи – ”За життя” Володимир Сальдо та Павло Павліш від партії “Слуга народу”, які фігурували в замовних текстах 9 та 6 разів відповідно.

Варто зауважити, в регіональних онлайн-виданнях області практично відсутні замовні немарковані матеріали на користь політичних партій. Таких було зафіксовано лише чотири: три на користь “Самопомочі” та один в підтримку “Опозиційного блоку”. Ще однією особливістю регіону стала відсутність в проаналізованих медіа неналежно маркованих матеріалів – замовні статті або ж мали позначки “реклама” або взагалі жодним чином не маркувались.

Що ж до загального рівня “джинси” , то за даними дослідження ІМІ у матеріалах видань Херсонщини він складає 4%. В 1376 проаналізованих публікаціях 10-ти топових ЗМІ регіону було виявлено 56 текстів з ознаками замовності.

*Аналізувалися такі онлайн-ЗМІ: “Любимый херсон” (favoritekherson.co), “Гривна” (grivna.ks.ua),  “Херсон.нет” (kherson.net.ua), ПІК (pik.ua), МОСТ (most.ks.ua), Херсонці (khersonci.com.ua), “Херсонські факти” (fakti.ks.ua), “Український південь” (pivdenukraine.com.ua), “Таврийские вести” (tavriya.ks.ua), “Херсон Daily” (khersondaily.com).