90% звернень кримчан стосуються нарікань на роботу ДМС – Представник Уповноваженого

10 Липня 2019, 10:06

90% звернень кримчан до представництва Уповноваженого з дотримання прав жителів Автономної Республіки Крим у Херсоні стосуються нарікань на роботу Державної міграційної служби.

Про нагальні питання, які найчастіше доводиться вирішувати представництву Офісу Омбудсмана в АРК, повідомив представник Уповноваженого з дотримання прав жителів АРК Ісмаїл Халіков  під час дискусії «Крим: бачення майбутнього», що відбулася в рамках соціально-культурного проекту «Кримський дім об`єднує серця» у Херсоні.

За його словами, людям з тимчасово окупованої території Криму незаконно відмовляють у наданні послуг: отриманні паспорта громадянина України, закордонного паспорта, вклеювання фотокартки в 25 чи 45 років.

«Ми звертаємося до державних органів, вказуємо на незаконність їхніх дій і змушуємо виконувати законодавство. Тож, чому люди повинні двічі ходити за послугами, на які мають право?», – наголосив Халіков.

Ісмаїл Халіков також закликав учасників дискусії негайно вирішити питання щодо реєстрації громадян. Відсутність відмітки стає найбільшою проблемою для тих, хто отримує паспорт громадянина України вперше і прагне продовжити навчання на материковій Україні. До того ж, повнолітні, в яких не зазначене місце реєстрації в паспорті, не можуть реалізувати своє виборче право.